Turneringer-seriespill

Laksevåg Btk deltar med fire spillere og en leder i Odense, Danmark open 5-7.desember!

(Aleksander Sjursen har trent og spilt bra i det siste, dermed bærer det av gårde til Odense!)

Klubben har tatt ut følgende:
Sander Holmeldi
Aleksander Sjursen
Bilal Saher
Eric Nilsen

Leder: Anders Hovden

Klubben dekker, fly, tog og hotel for de fem medlemmene våre. Vi håper de hevder seg i dette stevnet i Danmark med normalt over 300 spillere!

Her finner du info om stevnet:

https://obbordtennis.dk/ob-bordtennis-open

Bilal, Eric og Sander når klubbene fikk stipend fra Bergen Kommune