Laksevåg Btk deltar med fire spillere og en leder i Odense, Danmark open 5-7.desember!

(Aleksander Sjursen har trent og spilt bra i det siste, dermed bærer det av gårde til Odense!)
Klubben har tatt ut følgende:
Sander Holmeldi
Aleksander Sjursen
Bilal Saher
Eric Nilsen
Leder: Anders Hovden
Klubben dekker, fly, tog og hotel for de fem medlemmene våre. Vi håper de hevder seg i dette stevnet i Danmark med normalt over 300 spillere!
Her finner du info om stevnet:
https://obbordtennis.dk/ob-bordtennis-open

